Umowy serwisowe
Umowa serwisowa dedykowana jest Użytkownikom Systemów Symfonia i Symfonia ERP, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.
W ramach umowy serwisowej zapewniamy:
- priorytet w dostępie do konsultacji wdrożeniowców
- skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów
- bezpośredni kontakt z osobami wyznaczonymi do obsługi
- bezpłatne instalacje aktualizacji zakupionych programów
- powiadamianie o nowych wersjach programów
- pomoc w tworzeniu indywidualnych rozwiązań
W sytuacjach kryzysowych, w ramach Umowy, jesteśmy w stanie zagwarantować priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy Użytkownikom Systemów Symfonia i Symfonia ERP. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultacja z zakresu funkcjonowania systemów.