Umowy serwisowe

Umowa serwisowa dedykowana jest Użytkownikom, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów. Umowa serwisowa zapewni Państwu szereg korzyści:

  • priorytet w obsłudze zgłoszeń i gwarantowany czas reakcji,
  • stałe, niższe koszty obsługi,
  • zwiększenie efektywności pracy - użytkownicy oprogramowania mają możliwość skorzystania z szybkich konsultacji z pracownikami naszej firmy, pomocy technicznej oraz szkolenia,
  • elastyczność na zmiany dzięki temu, że nasza firma dostosuje natężenie pracy i obsługi do rzeczywistych Państwa potrzeb,
  • pewność prawidłowego działania oprogramowania i stabilność wynikająca ze współpracy z dedykowanym konsultantem znającym specyfikę firmy i jej potrzeby.

W sytuacjach kryzysowych, w ramach Umowy, jesteśmy w stanie zagwarantować priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy Użytkownikom oprogramowania. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultacje z zakresu funkcjonowania programów.