Poznaj rozwiązania SYMFONIA
Symfonia KSEF
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to wprowadzona przez Ministerstwo Finansów, ogólnokrajowa platforma wymiany faktur VAT w obrocie gospodarczym. W ramach KSeF możliwe jest m.in. wystawienie, przesyłanie, odbieranie i przechowywanie faktur w formie ustrukturyzowanej, czyli faktur elektronicznych (e-faktury).
Symfonia KSEF
to kompleksowe rozwiązanie chmurowe do zarządzania dokumentami elektronicznymi.
Symfonia Obieg Dokumentów
Symfonia Obieg Dokumentów (SOD). Cyfrowy obieg dokumentów w firmie pozwoli Ci usystematyzować procedury obiegu informacji i poprawić efektywność całej firmy - zaoszczędzisz czas, pieniądze i zasoby. Korzystając z platformy usystematyzujesz procedury obiegu informacji w firmie.
Symfonia Obieg Dokumentów
Przeniesienie wszystkich dokumentów oraz danych do chmury to duży krok w kierunku rozwoju firmy.