fbpx
Wydarzenie dla branży
HR
Dni Dobrych

Praktyk
Kadry, Płace, HR
Odkryj. Twórz. Inspiruj.
Image

Kiedy?

29 maja 2025

Image

Gdzie?

Lublin

Image

Dla kogo?

Specjaliści i Menadżerowie
Działów Kadry, Płace, HR

Już 29 maja w Lublinie zapraszamy na kolejną edycję Dnia Dobrych Praktyk HR, która odbędzie się pod hasłem „Odkryj, twórz, inspiruj”. W trakcie tego wyjątkowego wydarzenia przyjrzymy się bliżej najnowszym trendom i innowacjom, które rewolucjonizują obszar zarządzania zasobami ludzkimi. Podczas wiosennej edycji chcemy inspirować do odkrywania nowych możliwości oraz tworzenia skutecznych strategii, które pomogą Ci we wprowadzeniu cyfrowej transformacji w dziale HR i Kadr.



Co przygotowaliśmy tym razem?

  • Prelekcje pełne praktycznej wiedzy, dzięki którym dowiesz się, jak usprawniać procesy HR, optymalizować zarządzanie dokumentacją i budować zaangażowanie pracowników
  • Spotkania z ekspertami, które pozwolą Ci zdobyć praktyczne wskazówki, jak przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników
  • Warsztaty technologiczne, podczas których poznasz od środka innowacyjne rozwiązania, które pomogą Ci sprostać wyzwaniom współczesnego HR

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Organizatorzy

ITBPS
Symfonia

Partnerzy

Polskie stowarzyszenie HR
NAIS
Stowarzyszenie Lubelski Klub Biznesu
Human For Future

Agenda wydarzenia

09:00 – 09:30 Rejestracja i poranna kawa


09:30 – 09:45 Przywitanie gości


Odkryj, twórz, inspiruj: Kadry, Płace

09:45 – 10:30 Automatyzacja kadr i płac Twoim kluczem do efektywności

 Odkryj: Które procesy w kadrach i płacach można zautomatyzować i dlaczego warto to zrobić?
Twórz: Właściwie wytypuj procesy do automatyzacji w swojej firmie.
Inspiruj: Zarekomenduj w organizacji narzędzia pozwalające rozliczać pracowników zawsze na czas i zredukować liczbę błędów.


 10:30 – 11:15 Zmęczeni papierami? Odkryj magię perfekcyjnego obiegu dokumentów kadrowych.

Odkryj: Gdzie giną dokumenty kadrowe oraz dlaczego ich droga do kadr jest tak długa?
Twórz: Przygotuj idealnie dopasowany przepływ dokumentacji w Twoim dziale Kadr i HR.
Inspiruj: Przekonaj nieprzekonanych, do cyfrowej alternatywy.


 11:15 – 11:35 Przerwa


Odkryj, twórz, inspiruj: HR

11:35 – 12:20 PANEL DYSKUSYJNY: Szczęśliwy pracownik dowozi sukces firmy: odkryj tajemnice dobrostanu

Odkryj: Czym jest sukces w pracy? Jaki jest klucz do szczęśliwych i zdrowych pracowników?
Twórz: Zmień S jak stres w S jak sukces – zbuduj zdrowe środowisko pracy.
Inspiruj: Pokaż pracownikom, że #MentalHealthMatters.


12:20 – 13:05 PANEL DYSKUSYJNY: Jak być skutecznym agentem zmiany w organizacji? Strategie i praktyki

Odkryj: Jakie są kluczowe czynniki sukcesu przy wprowadzaniu zmiany?
Twórz: Organizuj swoim menadżerom i zespołom przestrzeń technologiczną sprzyjającą innowacji.
Inspiruj: Wyznaczaj tech trendy w organizacji i buduj kulturę innowacyjności.


13:05 – 13:25 Przerwa


13:25 – 14:30 Warsztaty technologiczne: Odkryj, Twórz, Inspiruj.


HR: Automatyzacje w procesach związanych z cyklem życia pracownika w organizacji

W trakcie warsztatów pokażemy na żywo funkcjonalności wybranych modułów oprogramowania Symfonia HR, pokazując możliwości automatyzacji pracy 
w obszarze HR.


Kadry i Płace: Automatyzacje w kadrach, płacach i raportowaniu

W trakcie warsztatów pokażemy funkcjonalności systemów w kontekście konfiguracji wybranych automatyzacji w obszarze Kadr i Płac.

Prelegenci

Robert  Kanigowski

Robert
Kanigowski

ITBPS.PL

Prezes ITBPS.PL. Od 1999 roku pracuje 
z Symfonią. Specjalizacja Kadry i Płace.

Małgorzata  Wysłouch

Małgorzata
Wysłouch

Symfonia

Łączy dwa profesjonalne światy: HR i IT. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie 
w prowadzeniu działalności w tym obszarze, co zaowocowało ścisłą współpracą z wieloma firmami z sektora MŚP. Jej atutem jest szeroka wiedza 
w zakresie płac i kadr, poszerzona 
o miękkie aspekty zarządzania zasobami ludzkimi. Patrzy na procesy HR zarówno 
z perspektywy klienta, biznesu, jak 
i dostawcy rozwiązań. Prywatnie mama dwóch córek, fanka niskobudżetowych podróży oraz kolekcjonerka nowych doświadczeń.

Patrycja Mazurkiewicz-Opałko

Patrycja
Mazurkiewicz-Opałko

Symfonia

Specjalista z zakresu kadr i płac z ponad 15- letnią praktyką zawodową. Szczególnie zainteresowana optymalizacją i upraszczaniem procesów płacowo–kadrowych.

Agnieszka
 Ciećwierz

Agnieszka

Ciećwierz

Sigmund Polska

Prezes Sigmund Polska. Specjalizuje się 
w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych 
w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów.

 Wspiera firmy w badaniu kompetencji 
i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak i również 
w opracowywaniu procesów HR-owych - w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji 
i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia.

 Jest też prelegentką i panelistką podczas wydarzeń branżowych, autorką licznych artykułów oraz książek „Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji” oraz “Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź 
i rozwijaj idealnego pracownika”.

Agnieszka 
Gąsior-Mazur

Agnieszka

Gąsior-Mazur

Stowarzyszenie
Lubelski Klub Biznesu

Prezes Stowarzyszenia Lubelskiego Klubu Biznesu. Posiada 25 lat doświadczenia 
w zarządzaniu organizacjami, instytucjami, firmami oraz organizacjami NGO, a także w tworzeniu programów rozwojowych, budowaniu zespołów oraz organizacji eventów, konferencji i szkoleń. Specjalizuje się w budowaniu relacji biznesowych i dyplomatycznych, wystąpieniach publicznych oraz personal brandingu. Chętnie dzieli się kontaktami 
i doświadczeniem w zarządzaniu oraz wspiera startupy. Jest także akredytowanym Mentorem EMCC 
z akredytacją indywidualną na poziomie Foundation, dzięki czemu profesjonalnie wspiera rozwój przedsiębiorców 
i młodych liderów. Obecnie pełni funkcję Prezesa Stowarzyszenia Lubelski Klub Biznesu, wykłada na Akademii Nauk Społecznych i Medycznych w Lublinie, 
a także prowadzi Klub Mentora, inicjatywę Lubelskiego Klubu Biznesu dla osób zainteresowanych mentoringiem.

Inga 
Safader-Powroźnik

Inga
Safader-Powroźnik

Fundacja
Human for Future

Prezeska Fundacji Human for Future, Twórczyni Open Forum. Od niemal 20 lat związana z biznesem w branży Public Relations. Pomagała klientom budować wizerunek w oparciu o wartości 
i wiarygodność w działaniu. Tworzyła formaty eventowe, które pomagały 
w pozycjonowaniu marek klientów (osobistych i biznesowych). Aktywnie  związana z konsultingiem w obszarach komunikacyjnych i budowania relacji 
z otoczeniem. Twórczyni unikatowego formatu wydarzeń dyskusyjnych dla biznesu  o nazwie Open Forum. Dziś Prezeska Fundacji Human for Future, której celem jest popularyzowanie nauk humanistycznych i społecznych poprzez tworzenie sieci współpracy liderów nauki i biznesu. Propaguje humanizację technologii i inspiruje do odpowiedzialnego przywództwa opartego na wiedzy.

Katarzyna  Jośko

Katarzyna
Jośko

Lubhunters

Praktyk, konsultant i menedżer HR. Od 15 lat pracuję w środowisku dużych, średnich 
i małych instytucji biznesowych, wspierając Kadrę Menadżerską w codziennej pracy. Moją intencją jest tworzenie transparentnego, uczciwego środowiska pracy umożliwiającego skupienie na realizacji celów biznesowych instytucji jak również zaspokojenie zawodowych 
i osobistych potrzeb pracowników związanych z rozwojem, przynależnością, poczuciem własnej skuteczności 
i sprawstwa.

Pracuję również jako wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji.

Dotychczas pracowałam jako: Trener / Pracownia Umiejętności, Doradca ds. Rozwoju Kadr / Kredyt Bank, Trener 
i Koordynator Zespołu Rozwojowo Szkoleniowego / Warta, Menadżer Zasobów Ludzkich / Bank Zachodni WBK (obecnie Santander).

Od 5 lat prowadzę na Lubelszczyźnie firmę rekrutacyjno-headhunterską Lubhunters, wspierając lokalny biznes w podnoszeniu standardów rekrutacji i pozyskiwaniu talentów dla lubelskiego rynku pracy.

Polskie Stowarzyszenie HR

Partnerem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie HR

Jesteśmy organizacją non-profit, opartą na społecznej działalności i stawiającą sobie za zadanie krzewienie idei dobrych praktyk HR w firmach, instytucjach i innych podmiotach na terenie całego kraju.

Naszą misją jest integrowanie środowiska profesjonalistów HR w Polsce, umożliwianie dzielenia się wiedzą 
i wzajemne wspieranie członków. Chcemy też umacniać i dalej rozwijać poczucie tożsamości zawodowej wśród naszych Koleżanek i Kolegów w dużych i małych firmach, ale także w instytucjach administracji publicznej 
i samorządowej i innych organizacjach. Istotnym zadaniem Stowarzyszenia jest także realizacja projektów ważnych społecznie.

Nais

Partnerem wydarzenia jest Nais

Dajemy managerom narzędzia do monitorowania i analizy doceniania pracowników. Nais to nowoczesna, modułową platformę do zarządzania benefitami i doceniania pracowników. To elastyczny i prosty program benefitowy dla pracowników. W kafeterii Nais łączymy wyzwania sportowe, nagradzanie, angażowanie pracowników i digitalizację procesów HR. Pomagamy kształtować i utrwalać nawyki tworzące kulturę doceniania.

Stowarzyszenie Lubelski Klub Biznesu

Partnerem wydarzenia jest Stowarzyszenie Lubelski Klub Biznesu

Stowarzyszenie Lubelski Klub Biznesu powstało w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców, którzy poszukiwali na lubelskim rynku dobrowolnej, niezależnej i apolitycznej przestrzeni do kontaktów między sobą. Nasze działania od samego początku skupiały się na inicjowaniu, rozwoju i zacieśnianiu kontaktów środowiska biznesowego. Naszą misją, niezmiennie od ponad 20 lat, jest pomoc przedsiębiorcom, działającym w dynamicznie zmieniającym się świecie, w osiągnięciu sukcesu poprzez podnoszenie poziomu wiedzy, innowacyjności oraz efektywności działania..

Human For Future

Partnerem wydarzenia jest Human For Future

Fundacja Human for Future powstała po to by odpowiadać na najbardziej palące problemy dzisiejszego świata pełnego technologii. Rozwijamy świadomość liderów prowadzącą do podnoszenia jakości ich wpływu społecznego w czasach galopującego rozwoju technologii, w tym modeli AI, poprzez tworzenie sieci globalnych połączeń ludzi nauki i biznesu. Popularyzujemy znaczenia nauki ze szczególnym uwzględnieniem nauk humanistycznych i społecznych.

Lokalizacja wydarzenia

Hotel Holiday Inn Express Lublin

20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 9

Formularz zgłoszeniowy

1. Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych jest firma ITBPS Sp. z o.o. prowadząca działalność gospodarczą pod adresem: 03-822 Warszawa ul. Grochowska 341 lok. 265 A, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP 1132852545 oraz REGON 145920633. 2. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu przekazania informacji handlowej będącej przedmiotem zapytania. Podanie danych jest dobrowolne. 3. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 4. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 3 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. 5. Oświadczam, że zapoznałam/łem się z Informacjami na temat przetwarzania danych osobowych, z Regulaminem powierzenia danych osobowych, z Polityką prywatności